ΤIPS/FAQS

ΣΧΕΤΙΚA ΜΕ ΤΗ CANDIA

Τι σημαίνει Candia;

Ηράκλειο, όπως αποκαλούνταν στο παρελθόν από τους Βενετούς, όταν η Κρήτη ήταν αποικία της Βενετικής Δημοκρατίας. Σήμερα εξακολουθεί να αποκαλείται από Ιταλόφωνους, "Βασίλειο της Κάντια".

Παραδείγματα προτάσεων με τη χρήση του ουσιαστικού:

Κοιμάμαι σε στρώμα CANDIA εδώ και 10 χρόνια και είναι σαν καινούργιο!!

Τελικά αποφάσισα!! Το στρώμα που θα αγοράσω θα είναι CANDIA!!

Ποιοί είναι οι ιδιοκτήτες της Candia;
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1973 από τον Εμμανουήλ και Χαράλαμπο Βελιβασάκη. Πλέον τη διοίκηση έχει αναλάβει η 2η γενιά της οικογένειας.
Που μπορώ να βρω τα προϊόντα ύπνου της CANDIA;
Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν περισσότερα από 50 καταστήματα που μπορείς να επισκεφτείς. Για τη καλύτερη εξυπηρέτηση σου, δες στο χάρτη των καταστημάτων το κοντινότερο σε εσένα κατάστημα.
Που κατασκευάζονται τα προιόντα ύπνου της Candia;
Όλα τα προϊόντα ύπνου CANDIA κατασκευάζονται στα Σπάτα Αττικής, σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρίας. Από εκεί, χιλιάδες προϊόντα κάθε χρόνο, ταξιδεύουν σε όλο το κόσμο.

ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΥΠΝΟΥ

Ποιό είναι τα καλύτερο στρώμα για εμένα;

Δεν υπάρχει το "καλύτερο" στρώμα. Στην CANDIA η εξυπηρέτηση γίνεται βάσει διερεύνησης αναγκών και οι Sleep experts είναι εκεί ώστε να σας δώσουν τη βέλτιστη δυνατή λύση σε κάθε σας ανάγκη και για κάθε περίσταση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην CANDIA, θα βρεις το στρώμα που σου ταιριάζει ανεξαρτήτως το budget σου.

Πως να επιλέξω στρώμα;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να επιλέξεις ένα στρώμα, αλλά μόνο ένας είναι επιστημονικός. Τώρα με το CANDIA x-sensor, μπορείς να επιλέξεις το στρώμα που ταιριάζει στο δικό σου σωματότυπο. Σε συνδυασμό με τη βοήθεια ενός sleep expert που θα βρεις σε όλα τα καταστήματα CANDIA, η επιλογή σου θα είναι η καλύτερη δυνατή.
Πως μπορώ να βεβαιωθώ πως το στρώμα μου δεν είναι "μαιμού";

Υπάρχουν τρείς τρόποι να επιβεβαιώσεις το στρώμα σου ότι είναι CANDIA.

Σε όλα τα προιόντα υπάρχει ένα μικρό κόκκινο CANDIA ταμπελάκι στις ραφές. Το προιόν σου μεταφέρεται σε ναύλον συσκευασία με τα λογότυπα της CANDIA. Θα βρεις 3 ετικέτες πάνω στο στρώμα. Την κάθετη, τη γωνιακή και το καρτελάκι με το qr code που κρέμεται και οδηγεί στους όρους εγγύησης.

ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Υλικά;

Στην CANDIA έχουμε επιλέξει πρώτες ύλες που παρέχουν τη σωστή στήριξη για τη σπονδυλική στήλη, αλλά ταυτόχρονα και την άνεση που χρειάζεται ώστε να μην ασκούνται πιέσεις στους ώμους ή τους γοφούς. Με σεβασμό, γνώση και εμπειρία επιλέγουμε τις καλύτερες πρώτες ύλες, για να δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία ύπνου. Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε έχουν υποστεί την κατάλληλη επεξεργασία, ώστε να πληρούν τα κριτήρια υγιεινής ενός στρώματος. Όλα μας τα προϊόντα ύπνου CANDIA παράγονται με την κορυφαία ποιότητα και την εγγύηση του συστήματος ελέγχου ISO 9001. Επίσης χρησιμοποιούμε υφάσματα που είναι πιστοποιημένα κατά ΟΕΚΟ-ΤΕΧ® STANDARD 100 που είναι ένα παγκοσμίως ενιαίο, ανεξάρτητο σύστημα ελέγχου και πιστοποίησης για υφάσματα. Γνώρισε τα υλικά εδώ: https://www.candia.gr/el/ylika

Πιστοποιήσεις

Όλα τα προϊόντα ύπνου Candia έχουν τις παρακάτω πιστοποιήσεις.

-ISO 9001 - 2008: Πιστοποίηση διασφάλισης ποιότητας, διαδικασίες στη παραγωγή μας, έλεγχος ποιότητας και δέσμευση για βελτίωση.

-ISO 14001 - 2004: Πιστοποίηση περιβαλλοντικής διαχείρησης, διαδικασίες περιβαλλοντικής διαχείρησης σε όλη τη παραγωγή, δέσμευση για βελτίωση.

-ΟΕΚΟ ΤΕΧ STANDARD 100: Πιστοποίηση για όλα τα στρώματα μας. Όλα τα υφάσματα που χρησιμοποιούμε είναι ασφαλή για επαφή με τον ανθρώπινο οργανισμό.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας σε ένα κατάστημα CANDIA, τηλεφωνικώς ή μέσω του candia.gr

Μπορώ να παραλάβω Σάββατο διότι τις καθημερινές λείπω από το σπίτι;
Εντός Αττικής, όλες οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή κυρίως απογευματινές ώρες και σύμφωνα με το προγραμματισμό των δρομολογίων που εξυπηρετεί τη CANDIA. Παρόλα αυτά, μπορείτε κατά τη παραγγελία σας, να επισημάνετε αν σας εξυπηρετεί η παράδοση να γίνει κάποιο συγκεκριμένο χρόνικο διάστημα και ημέρα.

AFTER SALES

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα after sales;

Στη CANDIA, δεσμευόμαστε ότι θα απαντάμε σε όλα τα αιτήμα των πελατών μας εντός 48 ωρών. Έχουμε ένα νέο εργαλείο όπου μπορείτε μέσα σε λίγο χρόνο να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας και το θέμα που σας απασχολεί και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία με το προϊόν σας ακολουθήστε το σύνδεσμο εδώ.

Τι σημαίνει εγγύηση;
Διαβάστε τα πάντα για την εγγύηση των προιόντων σας εδώ.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΑΣ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΑΣ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Αξιότιμε πελάτη, ευχαριστούμε που επιλέξατε ένα προϊόν της Candia. Η εταιρία μας αφοσιωμένη στην παραγωγή στρωμάτων από το 1973, εγγυάται την άριστη ποιότητα και υγιεινή των υλικών και την πλήρως ελεγχόμενη διαδικασία παραγωγής - βάσει των διεθνών προτύπων - εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση προϊόντα υψηλής αισθητικής, υγιεινής και λειτουργικότητας.

Όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο σας στρώμα...    

Φροντίστε το στρώμα ώστε να το διατηρήσετε σε άριστη κατάσταση και να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής του.

  • Παρακαλούμε τηρείτε τις οδηγίες φροντίδας, διαφορετικά ενδέχεται να μην προστατεύεστε σύμφωνα με τους όρους αυτής της εγγύησης.
  • Κλωστές που δύναται να προεξέχουν κόβονται με προσοχή. Δεν τραβιούνται.
  • Να περιστρέφετε το στρώμα σας κάθε 3 μήνες (βλέπε βίντεο).
  • Να αναποδογυρίζετε το στρώμα σας κάθε 6 μήνες (βλέπε βίντεο).
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα και προέρχονται από την κανονική χρήση, δύναται να απομακρυνθούν με έναν οικιακό αποχνουδωτή. Τα υφάσματα που χρησιμοποιεί η Candia έχουν υποστεί επεξεργασία anti-pilling και οτιδήποτε Κομπάκια δημιουργηθούν απορρέουν από ελλιπή anti-pilling επεξεργασία των υφασμάτων που ήρθαν σε επαφή με το προϊόν μας.
  • Να μην διπλώνετε το στρώμα.
  • Να χρησιμοποιείτε ειδικό προστατευτικό κάλυμμα. Ένα λερωμένο προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί.
  • Μην βρέχετε το προϊόν, φροντίστε να παραμένει στεγνό.
  • Το προϊόν δεν πρέπει να πλένεται ή να βρέχεται.
  • Μην το καθαρίζετε με τη χρήση ατμού, υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί υγρασία στο εσωτερικό και να εμφανιστεί μούχλα.
  • Μην σιδερώνετε πάνω σε αυτό.
  • Συνίσταται ο περιοδικός αερισμός του προϊόντος.
  • Συνίσταται η χρήση σεντονιού.
  • Συνίσταται η χρήση προστατευτικού.
  • Η μυρωδιά σε καινούργια προϊόντα είναι πιθανή και απόλυτα φυσιολογική. Δεν θεωρείται ελάττωμα και εξαφανίζεται προοδευτικά. Η διαδικασία απομάκρυνσης μυρωδιάς επιταχύνεται όταν αυτό είναι ακάλυπτο.
  • Είναι πιθανό ένα καινούργιο προϊόν να μην έχει την ίδια αίσθηση με ένα που χρησιμοποιείται, η αύξηση της απαλότητας λόγω χρήσης είναι φυσιολογική και επιθυμητή
  • Οι φυσιολογικές βυθίσεις είναι επιθυμητές με τα προϊόντα να έχουν σχεδιαστεί για να προσαρμόζονται ελαφρώς και να αγκαλιάζουν το σώμα προσφέροντας καλύτερα επίπεδα αίσθησης και υποστήριξης. Η αύξηση της απαλότητας λόγω χρήσης είναι φυσιολογική και επιθυμητή.

 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  • Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί στις εγκαταστάσεις της Candia σε καθαρή -υγιεινή κατάσταση, σε υδατοστεγή συσκευασία (πχ σακούλα) και με απόδειξη αγοράς.
  • Είναι υποχρεωτικό η οποιαδήποτε μέτρηση να γίνεται σωστά, ώστε τα αποτελέσματά της να είναι ακριβή και έγκυρα. Για πληροφορίες επικοινωνήστε το after sales.
  • Εάν το προϊόν μεταφερθεί στην Candia χωρίς πραγματικό ελάττωμα, τότε υπάρχει περίπτωση χρέωσης που επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση επισκευής προϊόντος, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί εναλλακτικά - παρόμοια υλικά, όπου το πρωτότυπο δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει καλύτερο υλικό.
  • Σε περίπτωση κατάργησης του προϊόντος ή ανεπανόρθωτης ζημιάς, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μια κατάλληλη αντίστοιχη εναλλακτική. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να παρέχει ένα καλύτερο προϊόν.
  • Με την επιφύλαξη των παραπάνω, η μόνη σας αποκατάσταση βάση εγγύησης είναι είτε επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση προϊόντος ή πιστωτικό σημείωμα έως την αξία του προϊόντος που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς αυτού.
  • Οι ετικέτες που επισυνάπτονται στα προϊόντα συστήνεται να μην αφαιρούνται, καθώς τα προσδιορίζουν ως προϊόντα Candia και συμβάλλουν στη διασφάλιση των δικαιωμάτων του πελάτη βάσει αυτής της εγγύησης. Αν αφαιρεθούν συστήνεται να φυλάσσονται μαζί με την απόδειξη αγοράς.
  • Οι όροι της εγγύησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο και υπόκεινται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων.
  • Τυχόν έξοδα μεταφοράς που σχετίζονται με επισκευές λόγω κανονικής φθοράς είναι ευθύνη του αγοραστή.
  • Δεν παρέχεται νέα πλήρης εγγύηση για προϊόν αντικατάστασης. Η περίοδος εγγύησης συνεχίζεται από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς.
  • Εξασφαλίστε την υγιεινή του προϊόντος
  • Οποιαδήποτε αξίωση πρέπει να υποβληθεί από τον αγοραστή στην Candia μέσω του site της Candia στο πεδίο Ηλ. Έντυπο αξίωσης εγγύησης με επισύναψη του σχετικού παραστατικού αγοράς, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη διαπίστωση της οποιασδήποτε πιθανής ατέλειας. Η Candia θα καθορίσει τη φύση της αξίωσης και θα συστήσει την κατάλληλη πορεία δράσης.
  • Μόνο τα εκθεσιακά προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα Candia φέρουν limited warranty (βλέπε παρακάτω).
  • Δεν επιτρέπονται οι αναπηδήσεις πάνω στο προϊόν. Υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ανεπανόρθωτων βλαβών, με την δυνατότητα αποκατάστασης αυτών να μην είναι εφικτή.
  • Οι χειρολαβές του στρώματος δεν χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αυτού, πάρα μόνο ώστε να διευκολύνουν την ελαφριά μετατόπιση.
  • Τα στρώματα Candia έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με όλες τις βάσεις κρεβατιών που είναι δομικά ικανές να υποστηρίξουν και να παράσχουν την απαραίτητη στήριξη.
  • Εάν χρησιμοποιείται βάση κρεβατιού με λάτες - τάβλες, τότε πρέπει να πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις: οι λάτες πρέπει να έχουν πλάτος τουλάχιστον 6 cm, πάχος 1 cm και απόσταση όχι μεγαλύτερη από 4,5 cm. Για κρεβάτια πλάτους από 120 cm και άνω, τουλάχιστον ένα μεσαίο στήριγμα είναι υποχρεωτικό για τις βάσεις αυτές. Αυτό το στήριγμα μπορεί να είναι μια άκαμπτη ''γέφυρα'' που τρέχει κατά μήκος της βάσης και στηρίζει επαρκώς τις λάτες. Το σύστημα λατών δεν πρέπει να κάμπτεται και συνιστάται να τοποθετείται ένα υπόστρωμα (underlay) μεταξύ του στρώματος και των λατών ώστε να ελαχιστοποιείται η φυσιολογική φθορά του.
  • Οι εγγυήσεις που παρέχει η Candia βασίζονται σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε «σετ» που αποτελούνται από τα στρώματα και τις βάσεις κρεβατιού της εταιρίας. Εάν ο αγοραστής χρησιμοποιεί βάση κρεβατιού που δεν συμμορφώνεται με τις προαναφερθείσες προδιαγραφές για τις βάσεις - κρεβατιού, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγύηση εάν η βάση που χρησιμοποιείται κριθεί ανεπαρκής.
  • Συνιστάται ανεπιφύλακτα να αποφεύγεται βάση κρεβατιού η οποία αποτρέπει των επαρκή αερισμό του προϊόντος. Όταν το στρώμα δεν αερίζεται σωστά η εμφάνιση μούχλας είναι πιθανή. Μια λάθος βάση προκαλεί φθορά του στρώματος, με τρόπους που δεν καλύπτονται από τους όρους εγγύησης.
  • Τα εκθεσιακά προϊόντα ή προϊόντα δειγματισμού, εξακολουθούν να υπόκεινται στους όρους εγγύησης της Candia, με την περίοδο εγγύησης αυτών να είναι μειωμένη κατά 50% της εγγύησης ενός καινούργιου προϊόντος.
  • Σε περίπτωση επισκευής ή αντικατάστασης ή επιστροφής, το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της να επωμισθεί το κόστος αναλόγως της περίπτωσης.

 

Η εγγύηση καλύπτει

  • Τα κατασκευαστικά σφάλματα του προϊόντος ή την αστοχία υλικού τα οποία ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Μούχλα, οσμές, κηλίδες, στάμπες, σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, αποχρωματισμούς, που ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Τα κατασκευαστικά ελαττώματα σε ένα προϊόν μόνο όταν το προϊόν υπόκειται σε σωστό χειρισμό και φυσιολογική χρήση σε συνδυασμό με πλαίσιο κρεβατιού που παρέχει συνεχή στήριξη (βλέπε όρους).
  • Ως κατασκευαστικά προβλήματα/αστοχίες υλικών θεωρούνται τα κάτωθι:

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ:

  • Ξηλωμένο καπιτονέ, ρέλι, περιμετρικές ραφές
  • Παραμορφώσεις - εξογκώματα στην επιφάνεια
  • Ελαττωματικό ύφασμα
  • Βύθιση:
    * Μεγαλύτερη από 5 cm για στρώματα Eurotop / Pillowtop
    * Μεγαλύτερη από 3 cm για στρώματα με ελατήρια
    Η μέτρηση δεν γίνεται σε σημείο πονταρίσματος ή σε πτυχή που δημιουργείται εξαιτίας του σχεδίου του προϊόντος.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ:

  • Αναδίπλωση υλικών
  • Τρίξιμο ελατηρίων ή και υλικών
  • Αποκόλληση υλικών

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει τις παρακάτω περιπτώσεις

  • Φυσιολογική φθορά του προϊόντος.
  • Οποιαδήποτε κατάσταση που προκύπτει από κακή χρήση ή κατάχρηση ή βλάβη όπως σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, κλπ.
  • Αδυναμία διατήρησής του καθαρό και απαλλαγμένο από λεκέδες, λερώματα, καψίματα, έντομα, που εμφανίζονται με την πάροδο του χρόνου από τη χρήση.
  • Ατέλειες που δεν εμποδίζουν την απόλαυση - χρήση του προϊόντος, και πρόκειται για μικρές αισθητικές ατέλειες οι οποίες δεν θεωρούνται ελαττώματα. πχ: σχέδιο όχι απόλυτα συμμετρικό σε όλη την επιφάνεια.
  • Φυσιολογικές αποτυπώσεις σώματος ή βυθίσεις:
  • * Λιγότερο από 5 cm για στρώματα Eurotop / Pillowtop
  • * Λιγότερο από 3 cm για στρώματα με ελατήρια
  • Εάν διαπιστωθεί ότι μια εσοχή προκαλείται από ''κακή'' χρήση, κατάχρηση ή άλλους παράγοντες εκτός από ελάττωμα προϊόντος.
  • Μούχλα, οσμές και αποχρωματισμό που προκλήθηκαν από μη φυσιολογική φροντίδα, όπως ενδεικτικά: υγρασία, ακατάλληλο αερισμό, έκθεση σε υγρά.
  • Καθαρισμό ή φροντίδα του προϊόντος με ακατάλληλο τρόπο.
  • Διακυμάνσεις μεγέθους μικρότερες από 2 cm σε οποιαδήποτε διάσταση μετά από 30 ημέρες χρήσης (βλέπε βίντεο).
  • Λάθος διαστάσεις. Η παραγγελία γίνεται με ευθύνη πελάτη και κάθε προϊόν παράγεται σύμφωνα με τις διαστάσεις της παραγγελίας.
  • Εάν υπάρχουν ενδείξεις χρήσης του προϊόντος εκτός της οικιακής.
  • Ακατάλληλη αποθήκευση του προϊόντος όπως ενδεικτικά:

*Μέρη με διαρροή υγρών

*Σκόπιμη ζημιά ή παραμέληση προϊόντος

*Μέρη με υγρασία, μούχλα, κτλ.

*Χώρους μολυσμένους από έντομα, τρωκτικά, κτλ.

*Οποιουσδήποτε ανοιχτούς - απροστάτευτους χώρους

*Οποιουσδήποτε ανθυγιεινούς χώρους

*Στρώμα που διπλώθηκε

*Όρθια αποθήκευση μεγαλύτερη των 30 ημέρων

  • Ζημιά που προκαλείται εάν έχει επιτραπεί σε ζώα συντροφιάς να κοιμούνται, περπατάνε, τρώνε, πίνουν νερό, παίζουν, κλπ.
  • Οσμές, που οφείλονται στη χρήση νέων ή/και φυσικών υλικών (π.χ. λάτεξ).
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις αίσθησης.
  • Προϊόντα που πωλούνται από μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές ή από παράλληλη εισαγωγή.
  • Ζημιά που προκαλείται από άλλες ενέργειες ή γεγονότα πέρα ​​από τον εύλογο έλεγχο και την εξουσία της Candia (πχ μεταφορά όχι από οχήματα Candia).
  • Ζημιά - χαλαρώσεις που σχετίζεται με ακατάλληλη βάση κρεβατιού (βλέπε όρους).
  • Ζημιά από χρήση ακατάλληλου ηλεκτρικού επιστρώματος.
  • Ζημιά από λανθασμένη μεταφορά ή μετατόπιση του προϊόντος.
  • Ανθυγιεινή χρήση του προϊόντος.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις που σχετίζονται με τη σταθερότητα, την υφή, την άνεση, την αίσθηση κλπ.
  • Αλλεργίες και ευαισθησίες, όταν αυτές δεν έχουν επισημανθεί κατά την παραγγελία.
  • Δεν υπάρχουν εγγυήσεις που να εκτείνονται πέραν ​​του παρόντος.
  • Τα μεταχειρισμένα προϊόντα από μη εξουσιοδοτημένη πηγή πχ μέσω κάποιου marketplace δεν φέρουν καμία εγγύηση.

 

Για αναφορά ελαττώματος, παρακαλούμε πατήστε εδώ και συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα αξίωσης εγγυήσεως.

 

Οδηγίες φροντίδας, όροι χρήσης, καλύψεις εγγυήσεις για ανωστρώματα

 

ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ

  • Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς είναι απαραίτητο ως αποδεικτικό της συναλλαγής.
  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε ατέλειας που προκύπτει από ελαττωματικά υλικά ή παραγωγική αστοχία, η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της την επισκευή ή την αντικατάστασή του προϊόντος χωρίς κόστος.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΥΠΤΕΙ

  • Τα κατασκευαστικά σφάλματα του προϊόντος ή την αστοχία υλικού τα οποία ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Μούχλα, οσμές, κηλίδες, στάμπες, σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, αποχρωματισμούς, που ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Τα κατασκευαστικά ελαττώματα σε ένα προϊόν μόνο όταν το προϊόν υπόκειται σε σωστό χειρισμό και φυσιολογική χρήση σε συνδυασμό με πλαίσιο κρεβατιού που παρέχει συνεχή στήριξη (βλέπε όρους).
  • Ως κατασκευαστικά προβλήματα/αστοχίες υλικών θεωρούνται τα κάτωθι:

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ:

  • Ξηλωμένο καπιτονέ, ρέλι, περιμετρικές ραφές
  • Παραμορφώσεις - εξογκώματα στην επιφάνεια
  • Ελαττωματικό ύφασμα
  • Βύθιση στην επιφάνεια άνω των 2 εκ. (όχι στο σημείο του πονταρίσματος)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ:

  • Αναδίπλωση υλικών
  • Τρίξιμο ελατηρίων ή και υλικών

Οδηγίες φροντίδας

Παρακαλούμε τηρείτε τις οδηγίες φροντίδας, διαφορετικά ενδέχεται να μην προστατεύεστε σύμφωνα με τους όρους αυτής της εγγύησης.

  • Κλωστές που δύναται να προεξέχουν κόβονται με προσοχή. Δεν τραβιούνται.
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα και προέρχονται από την κανονική χρήση, δύναται να απομακρυνθούν με έναν οικιακό αποχνουδωτή. Τα υφάσματα που χρησιμοποιεί η Candia έχουν υποστεί επεξεργασία anti-pilling και οτιδήποτε Κομπάκια δημιουργηθούν απορρέουν από ελλιπή anti-pilling επεξεργασία των υφασμάτων που ήρθαν σε επαφή με το προϊόν μας.
  • Να χρησιμοποιείτε ειδικό προστατευτικό κάλυμμα. Ένα λερωμένο προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί.
  • Μην βρέχετε το προϊόν, φροντίστε να παραμένει στεγνό.
  • Το προϊόν δεν πρέπει να πλένεται ή να βρέχεται.
  • Μην το καθαρίζετε με τη χρήση ατμού, υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί υγρασία στο εσωτερικό και να εμφανιστεί μούχλα.
  • Αναποδογυρίστε, κάντε το ρολό, τινάξτε, κάνετε μαλάξεις στο προϊόν κάθε 3 μήνες.
  • Μην σιδερώνετε πάνω σε αυτό.
  • Συνίσταται ο περιοδικός αερισμός του προϊόντος.
  • Συνίσταται η χρήση σεντονιού.
  • Συνίσταται η χρήση προστατευτικού.
  • Η μυρωδιά σε καινούργια προϊόντα είναι πιθανή και απόλυτα φυσιολογική. Δεν θεωρείται ελάττωμα και εξαφανίζεται προοδευτικά. Η διαδικασία απομάκρυνσης μυρωδιάς επιταχύνεται όταν αυτό είναι ακάλυπτο.
  • Είναι πιθανό ένα καινούργιο προϊόν να μην έχει την ίδια αίσθηση με ένα που χρησιμοποιείται, η αύξηση της απαλότητας λόγω χρήσης είναι φυσιολογική και επιθυμητή
  • Οι φυσιολογικές βυθίσεις είναι επιθυμητές με τα προϊόντα να έχουν σχεδιαστεί για να προσαρμόζονται ελαφρώς και να αγκαλιάζουν το σώμα προσφέροντας καλύτερα επίπεδα αίσθησης και υποστήριξης. Η αύξηση της απαλότητας λόγω χρήσης είναι φυσιολογική και επιθυμητή.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

  • Φυσιολογική φθορά του προϊόντος.
  • Οποιαδήποτε κατάσταση που προκύπτει από κακή χρήση ή κατάχρηση ή βλάβη όπως σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, κλπ.
  • Αδυναμία διατήρησής του καθαρό και απαλλαγμένο από λεκέδες, λερώματα, καψίματα, έντομα, που εμφανίζονται με την πάροδο του χρόνου από τη χρήση.
  • Ατέλειες που δεν εμποδίζουν την απόλαυση - χρήση του προϊόντος, και πρόκειται για μικρές αισθητικές ατέλειες οι οποίες δεν θεωρούνται ελαττώματα. πχ: σχέδιο όχι απόλυτα συμμετρικό σε όλη την επιφάνεια.
  • Φυσιολογικές αποτυπώσεις σώματος ή βυθίσεις.
  • Εάν διαπιστωθεί ότι μια εσοχή προκαλείται από ''κακή'' χρήση, κατάχρηση ή άλλους παράγοντες εκτός από ελάττωμα προϊόντος.
  • Μούχλα, οσμές και αποχρωματισμό που προκλήθηκαν από μη φυσιολογική φροντίδα, όπως ενδεικτικά: υγρασία, ακατάλληλο αερισμό, έκθεση σε υγρά.
  • Καθαρισμό ή φροντίδα του προϊόντος με ακατάλληλο τρόπο.
  • Διακυμάνσεις μεγέθους μικρότερες από 2 cm σε οποιαδήποτε διάσταση μετά από 30 ημέρες χρήσης (βλέπε βίντεο).
  • Λάθος διαστάσεις. Η παραγγελία γίνεται με ευθύνη πελάτη και κάθε προϊόν παράγεται σύμφωνα με τις διαστάσεις της παραγγελίας.
  • Εάν υπάρχουν ενδείξεις χρήσης του προϊόντος εκτός της οικιακής.
  • Ακατάλληλη αποθήκευση του προϊόντος όπως ενδεικτικά:

*Μέρη με διαρροή υγρών

*Σκόπιμη ζημιά ή παραμέληση προϊόντος

*Μέρη με υγρασία, μούχλα, κτλ.

*Χώρους μολυσμένους από έντομα, τρωκτικά, κτλ.

*Οποιουσδήποτε ανοιχτούς - απροστάτευτους χώρους

*Οποιουσδήποτε ανθυγιεινούς χώρους

  • Ζημιά που προκαλείται εάν έχει επιτραπεί σε ζώα συντροφιάς να κοιμούνται, περπατάνε, τρώνε, πίνουν νερό, παίζουν, κλπ.
  • Οσμές, που οφείλονται στη χρήση νέων ή/και φυσικών υλικών (π.χ. λάτεξ).
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις αίσθησης.
  • Προϊόντα που πωλούνται από μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές ή από παράλληλη εισαγωγή.
  • Ζημιά που προκαλείται από άλλες ενέργειες ή γεγονότα πέρα ​​από τον εύλογο έλεγχο και την εξουσία της Candia (πχ μεταφορά όχι από οχήματα Candia).
  • Κόψιμο, σπάσιμο, ξήλωμα μέρους των πονταρισμάτων που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του προϊόντος. Η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της την επισκευή ή αντικατάστασή του προϊόντος.
  • Ζημιά από χρήση ακατάλληλου ηλεκτρικού επιστρώματος.
  • Ζημιά από λανθασμένη μεταφορά ή μετατόπιση του προϊόντος.
  • Ανθυγιεινή χρήση του προϊόντος.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις που σχετίζονται με τη σταθερότητα, την υφή, την άνεση, την αίσθηση κλπ.
  • Αλλεργίες και ευαισθησίες, όταν αυτές δεν έχουν επισημανθεί κατά την παραγγελία.
  • Δεν υπάρχουν εγγυήσεις που να εκτείνονται πέραν ​​του παρόντος.
  • Τα μεταχειρισμένα προϊόντα από μη εξουσιοδοτημένη πηγή πχ μέσω κάποιου marketplace δεν φέρουν καμία εγγύηση.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  • Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί στις εγκαταστάσεις της Candia σε καθαρή -υγιεινή κατάσταση, σε υδατοστεγή συσκευασία (πχ σακούλα) και με απόδειξη αγοράς.
  • Είναι υποχρεωτικό η οποιαδήποτε μέτρηση να γίνεται σωστά, ώστε τα αποτελέσματά της να είναι ακριβή και έγκυρα. Για πληροφορίες επικοινωνήστε το after sales.
  • Εάν το προϊόν μεταφερθεί στην Candia χωρίς πραγματικό ελάττωμα, τότε υπάρχει περίπτωση χρέωσης που επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση επισκευής προϊόντος, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί εναλλακτικά - παρόμοια υλικά, όπου το πρωτότυπο δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει καλύτερο υλικό.
  • Σε περίπτωση κατάργησης του προϊόντος ή ανεπανόρθωτης ζημιάς, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μια κατάλληλη αντίστοιχη εναλλακτική. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να παρέχει ένα καλύτερο προϊόν.
  • Με την επιφύλαξη των παραπάνω, η μόνη σας αποκατάσταση βάση εγγύησης είναι είτε επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση προϊόντος ή πιστωτικό σημείωμα έως την αξία του προϊόντος που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς αυτού.
  • Οι ετικέτες που επισυνάπτονται στα προϊόντα συστήνεται να μην αφαιρούνται, καθώς τα προσδιορίζουν ως προϊόντα Candia και συμβάλλουν στη διασφάλιση των δικαιωμάτων του πελάτη βάσει αυτής της εγγύησης. Αν αφαιρεθούν συστήνεται να φυλάσσονται μαζί με την απόδειξη αγοράς.
  • Οι όροι της εγγύησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο και υπόκεινται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων.
  • Τυχόν έξοδα μεταφοράς που σχετίζονται με επισκευές λόγω κανονικής φθοράς είναι ευθύνη του αγοραστή.
  • Δεν παρέχεται νέα πλήρης εγγύηση για προϊόν αντικατάστασης. Η περίοδος εγγύησης συνεχίζεται από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς.
  • Εξασφαλίστε την υγιεινή του προϊόντος
  • Οποιαδήποτε αξίωση πρέπει να υποβληθεί από τον αγοραστή στην Candia μέσω του site της Candia στο πεδίο Ηλ. Έντυπο αξίωσης εγγύησης με επισύναψη του σχετικού παραστατικού αγοράς, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη διαπίστωση της οποιασδήποτε πιθανής ατέλειας. Η Candia θα καθορίσει τη φύση της αξίωσης και θα συστήσει την κατάλληλη πορεία δράσης.
  • Μόνο τα εκθεσιακά προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα Candia φέρουν limited warranty (βλέπε παρακάτω).
  • Δεν επιτρέπονται οι αναπηδήσεις πάνω στο προϊόν. Υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ανεπανόρθωτων βλαβών, με την δυνατότητα αποκατάστασης αυτών να μην είναι εφικτή.
  • Τα εκθεσιακά προϊόντα ή προϊόντα δειγματισμού, εξακολουθούν να υπόκεινται στους όρους εγγύησης της Candia, με την περίοδο εγγύησης αυτών να είναι μειωμένη κατά 50% της εγγύησης ενός καινούργιου προϊόντος.
  • Σε περίπτωση επισκευής ή αντικατάστασης ή επιστροφής, το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της να επωμισθεί το κόστος αναλόγως της περίπτωσης.

Οδηγίες φροντίδας, όροι χρήσης, καλύψεις εγγυήσεις για προστατευτικά

 

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ

  • Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς είναι απαραίτητο ως αποδεικτικό της συναλλαγής.
  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε ατέλειας που προκύπτει από ελαττωματικά υλικά ή παραγωγική αστοχία, η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της την επισκευή ή την αντικατάστασή του προϊόντος χωρίς κόστος.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΥΠΤΕΙ

  • Τα κατασκευαστικά σφάλματα του προϊόντος ή την αστοχία υλικού τα οποία ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Μούχλα, οσμές, κηλίδες, στάμπες, σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, αποχρωματισμούς, που ανακαλυφθήκαν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος, και η παράδοση να έχει γίνει υπό την επίβλεψη της Candia.
  • Τα κατασκευαστικά ελαττώματα σε ένα προϊόν μόνο όταν το προϊόν υπόκειται σε σωστό χειρισμό και φυσιολογική χρήση σε συνδυασμό με πλαίσιο κρεβατιού που παρέχει συνεχή στήριξη (βλέπε όρους).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ

  • Παρακαλούμε τηρείτε τις οδηγίες φροντίδας, διαφορετικά ενδέχεται να μην προστατεύεστε σύμφωνα με τους όρους αυτής της εγγύησης.
  • Κλωστές που δύναται να προεξέχουν κόβονται με προσοχή. Δεν τραβιούνται.
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα και προέρχονται από την κανονική χρήση, δύναται να απομακρυνθούν με έναν οικιακό αποχνουδωτή. Τα υφάσματα που χρησιμοποιεί η Candia έχουν υποστεί επεξεργασία anti-pilling και οτιδήποτε Κομπάκια δημιουργηθούν απορρέουν από ελλιπή anti-pilling επεξεργασία των υφασμάτων που ήρθαν σε επαφή με το προϊόν μας.
  • Μην σιδερώνετε πάνω σε αυτό.
  • Συνίσταται ο περιοδικός αερισμός του προϊόντος.
  • Συνίσταται η χρήση σεντονιού.
  • Η μυρωδιά σε καινούργια προϊόντα είναι πιθανή και απόλυτα φυσιολογική. Δεν θεωρείται ελάττωμα και εξαφανίζεται προοδευτικά. Η διαδικασία απομάκρυνσης μυρωδιάς επιταχύνεται όταν αυτό είναι ακάλυπτο.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

  • Φυσιολογική φθορά του προϊόντος.
  • Οποιαδήποτε κατάσταση που προκύπτει από κακή χρήση ή κατάχρηση ή βλάβη όπως σκισίματα, κοψίματα, τρυπήματα, κλπ.
  • Αδυναμία διατήρησής του καθαρό και απαλλαγμένο από λεκέδες, λερώματα, καψίματα, έντομα, που εμφανίζονται με την πάροδο του χρόνου από τη χρήση.
  • Ατέλειες που δεν εμποδίζουν την απόλαυση - χρήση του προϊόντος, και πρόκειται για μικρές αισθητικές ατέλειες οι οποίες δεν θεωρούνται ελαττώματα. πχ: σχέδιο όχι απόλυτα συμμετρικό σε όλη την επιφάνεια.
  • Φυσιολογικές αποτυπώσεις σώματος ή βυθίσεις.
  • Εάν διαπιστωθεί ότι μια εσοχή προκαλείται από ''κακή'' χρήση, κατάχρηση ή άλλους παράγοντες εκτός από ελάττωμα προϊόντος.
  • Μούχλα, οσμές και αποχρωματισμό που προκλήθηκαν από μη φυσιολογική φροντίδα, όπως ενδεικτικά: υγρασία, ακατάλληλο αερισμό, έκθεση σε υγρά.
  • Καθαρισμό ή φροντίδα του προϊόντος με ακατάλληλο τρόπο.
  • Λάθος διαστάσεις. Η παραγγελία γίνεται με ευθύνη πελάτη και κάθε προϊόν παράγεται σύμφωνα με τις διαστάσεις της παραγγελίας.
  • Εάν υπάρχουν ενδείξεις χρήσης του προϊόντος εκτός της οικιακής.
  • Ακατάλληλη αποθήκευση του προϊόντος όπως ενδεικτικά:

*Μέρη με διαρροή υγρών

*Σκόπιμη ζημιά ή παραμέληση προϊόντος

*Μέρη με υγρασία, μούχλα, κτλ.

*Χώρους μολυσμένους από έντομα, τρωκτικά, κτλ.

*Οποιουσδήποτε ανοιχτούς - απροστάτευτους χώρους

*Οποιουσδήποτε ανθυγιεινούς χώρους

  • Ζημιά που προκαλείται εάν έχει επιτραπεί σε ζώα συντροφιάς να κοιμούνται, περπατάνε, τρώνε, πίνουν νερό, παίζουν, κλπ.
  • Οσμές, που οφείλονται στη χρήση νέων ή/και φυσικών υλικών (π.χ. λάτεξ).
  • Κόμποι που δημιουργούνται στα υφάσματα.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις αίσθησης.
  • Προϊόντα που πωλούνται από μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές ή από παράλληλη εισαγωγή.
  • Ζημιά που προκαλείται από άλλες ενέργειες ή γεγονότα πέρα ​​από τον εύλογο έλεγχο και την εξουσία της Candia (πχ μεταφορά όχι από οχήματα Candia).
  • Ζημιά από χρήση ακατάλληλου ηλεκτρικού επιστρώματος.
  • Ανθυγιεινή χρήση του προϊόντος.
  • Εξατομικευμένες προτιμήσεις που σχετίζονται με τη σταθερότητα, την υφή, την άνεση, την αίσθηση κλπ.
  • Αλλεργίες και ευαισθησίες, όταν αυτές δεν έχουν επισημανθεί κατά την παραγγελία.
  • Δεν υπάρχουν εγγυήσεις που να εκτείνονται πέραν ​​του παρόντος.
  • Τα μεταχειρισμένα προϊόντα από μη εξουσιοδοτημένη πηγή πχ μέσω κάποιου marketplace δεν φέρουν καμία εγγύηση.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  • Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί στις εγκαταστάσεις της Candia σε καθαρή -υγιεινή κατάσταση, σε υδατοστεγή συσκευασία (πχ σακούλα) και με απόδειξη αγοράς.
  • Είναι υποχρεωτικό η οποιαδήποτε μέτρηση να γίνεται σωστά, ώστε τα αποτελέσματά της να είναι ακριβή και έγκυρα. Για πληροφορίες επικοινωνήστε το after sales.
  • Εάν το προϊόν μεταφερθεί στην Candia χωρίς πραγματικό ελάττωμα, τότε υπάρχει περίπτωση χρέωσης που επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση επισκευής προϊόντος, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί εναλλακτικά - παρόμοια υλικά, όπου το πρωτότυπο δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει καλύτερο υλικό.
  • Σε περίπτωση κατάργησης του προϊόντος ή ανεπανόρθωτης ζημιάς, η Candia διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μια κατάλληλη αντίστοιχη εναλλακτική. Εάν δεν υπάρχει ισοδύναμο προϊόν, η Candia έχει το δικαίωμα να παρέχει ένα καλύτερο προϊόν.
  • Με την επιφύλαξη των παραπάνω, η μόνη σας αποκατάσταση βάση εγγύησης είναι είτε επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση προϊόντος ή πιστωτικό σημείωμα έως την αξία του προϊόντος που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς αυτού.
  • Οι ετικέτες που επισυνάπτονται στα προϊόντα συστήνεται να μην αφαιρούνται, καθώς τα προσδιορίζουν ως προϊόντα Candia και συμβάλλουν στη διασφάλιση των δικαιωμάτων του πελάτη βάσει αυτής της εγγύησης. Αν αφαιρεθούν συστήνεται να φυλάσσονται μαζί με την απόδειξη αγοράς.
  • Οι όροι της εγγύησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο και υπόκεινται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων.
  • Τυχόν έξοδα μεταφοράς που σχετίζονται με επισκευές λόγω κανονικής φθοράς είναι ευθύνη του αγοραστή.
  • Δεν παρέχεται νέα πλήρης εγγύηση για προϊόν αντικατάστασης. Η περίοδος εγγύησης συνεχίζεται από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς.
  • Εξασφαλίστε την υγιεινή του προϊόντος
  • Οποιαδήποτε αξίωση πρέπει να υποβληθεί από τον αγοραστή στην Candia μέσω του site της Candia στο πεδίο Ηλ. Έντυπο αξίωσης εγγύησης με επισύναψη του σχετικού παραστατικού αγοράς, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη διαπίστωση της οποιασδήποτε πιθανής ατέλειας. Η Candia θα καθορίσει τη φύση της αξίωσης και θα συστήσει την κατάλληλη πορεία δράσης.
  • Μόνο τα εκθεσιακά προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα Candia φέρουν limited warranty (βλέπε παρακάτω).
  • Δεν επιτρέπονται οι αναπηδήσεις πάνω στο προϊόν. Υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ανεπανόρθωτων βλαβών, με την δυνατότητα αποκατάστασης αυτών να μην είναι εφικτή.
  • Τα εκθεσιακά προϊόντα ή προϊόντα δειγματισμού, εξακολουθούν να υπόκεινται στους όρους εγγύησης της Candia, με την περίοδο εγγύησης αυτών να είναι μειωμένη κατά 50% της εγγύησης ενός καινούργιου προϊόντος.
  • Σε περίπτωση επισκευής ή αντικατάστασης ή επιστροφής, το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Η εταιρεία δύναται να επιλέξει κατά την κρίση της να επωμισθεί το κόστος αναλόγως της περίπτωσης.

 

Νέα Εγγύηση Candia

Η νέα σειρά στρωμάτων δεν έρχεται μόνη της! Συνοδεύεται από τη ΝΕΑ ΕΓΓΥΗΣΗ CANDIA, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κάλυψης σε περίπτωση αστοχίας υλικών ή κατασκευής:

Collection

ΝΕΑ ΕΓΓΥΗΣΗ CANDIA

ESSENTIAL

3

PRINCIPAL

5

LUXURIANT

7

INVENTOR

10

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ BODYFIX

Bodyfix Aegean Sunset

15

Bodyfix Epirus Heritage

15

Bodyfix Athenian Culture

15

Bodyfix Olympus View

20

Bodyfix Ionian Breeze

20

Bodyfix Cretan Spirit

25

 

 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Candia εγγυάται την πλήρη και άμεση αντικατάσταση – όχι επισκευή – εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και με προϋποθέσεις:

Collection

Περίοδος αντικατάστασης

ESSENTIAL

Έως και 6 μήνες

PRINCIPAL

Έως και 6 μήνες

LUXURIANT

Έως και 1 έτος

INVENTOR

Έως και 2 έτη

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ BODYFIX

Bodyfix Aegean Sunset

Έως και 5 έτη

Bodyfix Epirus Heritage

Έως και 5 έτη

Bodyfix Athenian Culture

Έως και 5 έτη

Bodyfix Olympus View

Έως και 5 έτη

Bodyfix Ionian Breeze

Έως και 5 έτη

Bodyfix Cretan Spirit

Έως και 5 έτη

 

 

Η εμπιστοσύνη τόσο στα υλικά, όσο και στην παραγωγική διαδικασία μάς επιτρέπει να προσφέρουμε εγγύηση με δωρεάν επισκευή για μεγάλα χρονικά διαστήματα:

Collection

Περίοδος δωρεάν επισκευής

ESSENTIAL

Έως και 2 έτη

PRINCIPAL

Έως και 3 έτη

LUXURIANT

Έως και 5 έτη

INVENTOR

Έως και 7 έτη

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ BODYFIX

Bodyfix Aegean Sunset

15

Bodyfix Epirus Heritage

15

Bodyfix Athenian Culture

15

Bodyfix Olympus View

20

Bodyfix Ionian Breeze

20

Bodyfix Cretan Spirit

25

 

 

Για τις παρακάτω χρονικές περιόδους, η Candia θα καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του κόστους επισκευής

Collection

Επισκευή με χρέωση σε ποσοστό επί της αξίας τιμοκαταλόγου

ESSENTIAL

25% επί της τιμής – για το 3ο έτος

PRINCIPAL

25% επί της τιμής – για το 4ο και 5ο έτος

LUXURIANT

20% επί της τιμής – για το 5ο, 6ο και 7ο έτος

INVENTOR

15% επί της τιμής – για το 8ο, 9ο και 10ο έτος

 

 

Για τα χειροποίητα στρώματα Bodyfix, η Candia καλύπτει το συνολικό κόστος της επισκευής, καθ’ όλη την διάρκεια ισχύος της εγγύησης.

CANDIA Κεντρικά Γραφεία – Έκθεση: 18o χλμ. Αθηνών-Σπάτων, Σπάτα 19004
Τηλ. Κέντρο: 210 6633700 | fax: 210 6634728 | info@candia.gr | facebook.com/candiaGR

 

 

 

ΗΛ. ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΩΣΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Σημείωση: Όλα τα στοιχεία που καταχωρείτε στη φόρμα συλλέγονται για την CANDIA από την υπηρεσία Typeform και η CANDIA μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Δείτε τους όρους χρήσης εδώ.